|
System specialist til løn- og tidsregistreringssystemer
Vores kunde, Coor Service Management A/S beliggende i både Herlev og Horsens, beskæftiger mere ende 4.000 medarbejdere på landsplan. Virksomheden er førende inden for deres segment, som blandt andet er service, kantine og ejendomsadministration. Det er en spændende dynamisk virksomhed i vækst, som leverer service i verdensklasse. Azets søger på deres vegne en System specialist til løn- og tidsregistreringssystemer til deres lønfunktion.
Har du IT errfaring inden for løn- og tidsregistreringssystemer, er dette en meget spændende en stilling. Du vil blive procesejer på implementering af tidsregistreringssystemet og fremadrettet sikre effektiv drift og udvikling af effektive processer og brugervenlige løsninger til organisationen.
Derudover vil du blive ansvarlig for at identificere udviklingsmuligheder i processer og systemer generelt med særligt fokus på digitale arbejdsgange.
Rollen tager udgangspunkt i stærke IT kundskaber og interesse - men med behov og mulighed for at kombinere dette med kommunikative og procesmæssige aspekter af organisatorisk forankring såsom uddannelse og formidling.
Du vil blive del af en meget velfungerede lønafdeling på 6 kolleger, men vil arbejde tæt sammen med kolleger på tværs af organisationen på begge lokationer i Danmark samt Norge og Sverige. Det betyder, at du kan være bosat i hele landet med fysisk arbejdsplads enten i Herlev eller Horsens.
Ansvarsområder
- Procesejer på implementering og vedligeholdelse af tidsregistreringssystemet
- Ansvarlig for at drive systemopsætning og opgraderinger af løn- og tidsregistreringssystemer
- Ansvarlig for at identificere udviklingsmuligheder i processer og systemer
Din faglige profil
- Fordel med IT-erfaring inden for løn- og tidsregistreringssystemer
- Metodisk tilgang til problemløsning
- Relevant teoretisk baggrund
- Gerne 3-5 års erfaring fra en lignende stilling
- Dansk og engelsk i skrift og tale
- Gode kommunikative evner
- Gerne erfaring fra en virksomhed med komplekse processer
Din personlige profil:
- Struktureret og detaljeorienteret
- Løsningsfokuseret og nysgerrig
- Innovativ, struktureret og kan arbejde selvstændigt
- Agil holdning og tilgang
- Positiv indstilling og et godt humør
- Proaktiv tilgang
Opstart pr. 1. september eller tidligere. Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Inge Bungum fra Azets på tlf. 44518160 eller Kristina Christensen i Aarhus på tlf: 5122 4004 elller mail kristina.christensen@azets.com
Ansøg jobbet her |
|
|
Ansøg jobbet her
|
|
|