Financial controller til international virksomhed
Vores kunde er en af regionens største inbound-rejsearrangører, der tilbyder en lang række gruppeture og -tjenester, som opfylder alle kunders behov i Skandinavien, Island, Finland, Baltikum og Rusland.
Virksomheden er et lokalt nordisk selskab med 38 internationale medarbejdere fra 18 forskellige lande, og de har derfor altid den nyeste viden om udviklingen inden for de mange markeder, de arbejder i – lige fra kulturelle begivenheder til den samfundsmæssig udvikling i de respektive lande. De er en del af selskabet i England.
Du kan håndtere alle slags opgaver inden for økonomi
Som vores kundes nye Financial controller får du 2 gode kolleger 1 bogholder og Head of Finance, som du også refererer til i det daglige. Da det er et lille team kommer du til at lære alle opgaver at kende, så I kan hjælpe hinanden når der er ferie. Virksomhedens højsæson er fra juni-august. De har ekstra travlt i denne periode og du kan derfor ikke afholde din hovedferie her (Dog en uge)
Du skal være med til at løse følgende opgaver:
Træd ind i et stærkt fagligt og socialt arbejdsmiljø
Du bliver en del af en virksomhed, hvor der løbende afholdes en række faglige events for at styrke deres viden, ligesom de jævnligt er på inspirationsture til de forskellige lande, de er repræsenteret i.
De er stadig i gang med at optimere processerne og du vil få lejlighed i samarbejde med dine kolleger at få det gjort endnu bedre. Det er et velfungerende team og de travle perioder hjælpes de ad for at komme sammen i mål.
Faglig profil:
-
Vi leder efter dig, som er projektorienteret og selvstændig
-
Du kan dit håndværk og kan arbejde med alle basic discipliner til fulde.
-
Du har en relevant teoretisk baggrund
-
Solid erfaring med alle opgaver i en økonomiafdeling samt erfaring med projektregnskab
-
Det vil endvidere være en fordel, hvis du har viden/erfaring med moms i de nordiske lande.
-
Erfaring fra en lignende stilling
-
Habil It-bruger
-
Da koncernsproget er engelsk, er det nødvendigt at du taler og skriver sproget flydende.
Personlig profil:
- Omhyggelig og kvalitetsbevidst med godt overblik
-
Detaljeorienteret og struktureret
-
Vant til at arbejde selvstændigt og tage ejerskab for sine opgaver
-
Sætter en ære i at levere god kvalitet
-
Meget ansvarsbevidst og engageret
-
Positiv indstilling og et godt humør
Interesseret?
Så send os din ansøgning og dit CV med foto til Azets via linket " Søg jobbet". Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jeanette Nielsen fra Azets på tlf. 44518104. Vi indkalder til samtaler løbende, så søg allerede i dag. Tiltrædelse er hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den rette kandidat.
Ansøg jobbet her
|