Bogholder og lønadministrator til virksomhed i Roskilde
Er du en dygtig bogholder der også har erfaring med løn? Har du evnerne og lysten til at være en del af en moderne revisionsvirksomhed med ansvar for egne opgaver og kundeportefølje? Er du udadvendt og engageret, tager du initiativ til opgaveløsningerne og kommunikerer du godt med de fleste mennesker?
Så har vi et spændende job til dig!
Vores kunde, Trekroner Revision, beskæftiger 30 engagerede medarbejdere, heraf 21 revisorer med en bred faglig og teoretisk baggrund. Virksomheden har kunder inden for traditionelle sektorer og servicerer alt fra små enkeltmands håndværkerfirmaer til større virksomheder. Trekroner Revision A/S blev grundlagt 1. september 1983 og har således serviceret kunder i mere end 35 år.
Azets søger på deres vegne, en ny medarbejder til stillingen som Bogholder og lønadministrator.
Ansvarsområder
- Bogføring af finansbilag, kreditor -og debitorstyrring samt fakturering
- Indberetning af moms, herunder import/eksport, EU/udland
- Afstemninger
- Klargøring af regnskab til revision
- Kunde lønadministration for funktionærer så vel som timelønnede
- Afstemning af løn i forhold til E-indkomst
- Opdatering og vedligeholdelse af medarbejderdata i lønsystem
- Daglig kontakt til virksomhedens kunder
- Ejendoms -og medlemsadministration
Din faglige profil
- Du er habil IT-bruger gerne med kendskab til ERP systemerne E-conomic / Navision C5 og lønsystemerne Danløn/Dataløn
- Du har minimum 5-7 års erfaring fra en lignende stilling, gerne fra virksomhed inden for regnskabs- eller revisionskontor.
- Du har en regnskabsmæssig relevant baggrund
- Du har erfaring med at arbejde med flere kunder i din egen kundeportefølje
- Du har erfaring med lønkørsler og lønadministration
- Du har kørekort til kategori B da det kan forekomme at du skal på kundebesøg eller sidde hos kunden i en periode
- Ejendoms -og medlemsadministrations erfaring er en fordel men ikke et krav
Din personlige profil
- Du er meget selvstændig, ansvarsbevidst og engageret
- Du er løsningsorienteret og nysgerrig
- Du er udadvendt, energisk og god i teams
- Du arbejder struktureret og analytisk
- Du har en positiv indstilling og et godt humør
- Du er empatisk og jordnær, og finder det naturligt at opbygge og dyrke gode relationer
- Du kan bevare overblikket i travle arbejdssituationer
- Du har en kundeorienteret og servicemindet tilgang
Vi tilbyder
Et spændende afvekslende job med ansvar for egen kundeportefølje. Virksomheden lægger stor vægt på udvikling, hvor alle medarbejdere deltager løbende i kurser og videreuddannelse, således at den faglige kvalitet sikres. Det er en spændende dynamisk virksomhed i vækst, hvor der samtidigt lægges stor vægt på gode arbejdsforhold og en god atmosfære i eget domicil i Roskilde.
En attraktiv lønpakke, pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning, samt 35 timers arbejdsuge inklusiv frokostpauser.
Opstart hurtigst muligt.
Kontakt
Registrer din profil og upload dit CV med foto nedenfor via "ansøg jobbet her". Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Vi behandler løbende ansøgningerne og ansætter når den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Teis Gyllenborg fra Azets på tlf. 3155 6957 eller til Jeanette Nielsen fra Azets på tlf. 4451 8104.
Ansøg jobbet her
|